Jeżeli auto straciło moc,
więcej pali czy rośnie stan oleju może być to związane z
zapchanym filtrem cząstek stałych.
Oferujemy
pełną diagnostykę problemu oraz, jeśli to
potrzebne, regenerację, wymianę na nowy lub trwałe
usunięcie wraz z odpowiednią modyfikacją sterownika
silnika.
Najważniejsze jest
ustalenie przyczyny zapchania się (lub uszkodzenia)
filtra cząstek stałych.
Silnikami Diesla zajmujemy się od ponad 60 lat
(pod postacią Diesel Service Marek Sarnowski), nie jest
dla nas problemem poprawna diagnostyka silnika. Pomaga
nam w tym odpowiedni sprzęt diagnostyczny i
doświadczenie. Jeśli znajdziemy usterkę (może to być problem z
układem dolotowym, turbiną, filtrem powietrza,
przepływomierzem, wtryskami itp.) najpierw oczywiście ją
eliminujemy, później oceniamy czy filtr nadaje się do
regeneracji, wymiany, lub - na życzenie klienta -
trwałego usunięcia. Najczęściej klienci decydują się na
usunięcie DPF/FAP, gdyż długoterminowo jest to najtańsze
rozwiązanie. Filtr fizycznie jest usuwany z wydechu (a
jeśli nie ma katalizatora, dodajemy go), a sterownik
silnika modyfikujemy tak, by już filtra nie widział -
eliminuje to proces wypalania co kilkaset kilometrów,
który zwiększa zużycie paliwa.
Zajmujemy się filtrami
cząstek stałych wszystkich producentów samochodów.
Cena za usunięcie filtra
zazwyczaj wynosi między 800 zł, a 1000 zł brutto.
Regenerowany filtr to wydatek od ok. 1200 zł, a nowy od
ok. 1500 zł brutto, zależnie od modelu auta. |